20 March 2012

(20 Gambar) Awek Wanita Bina Badan Yang Pffftttt!!!

Biasanya kita mendengar dan melihat juru bina badan nie semestinya golongan lelaki’kan? Tapi, sewajar dengan yang hak wanita hendakkan, biar setaraf dengan lelaki telah disahut oleh juru bina badan wanita di seluruh dunia nie jugak.

Tapi, apa yang korang lihat di sini, adakah nampak seksi, seksa, aneh atau erkkkk, tak tahu nak cakap dah mengenai gambar-gambar juru bina badan wanita ini? Hehehe…

Ada banyak lagi gambar juru bina badan wanita yang ‘menggiurkan’ korang tambah-tambah lagi kalau korang tengah makan nasik sambil layan gambar juru bina badan wanita nie!

Ada berani??? Hahaha… #LOL


LOL | OMG | Whoaaa





{ 19 comments… read them below or add one }

khairul rahman March 20, 2012 at 5:03 am

geli lah siot! dari tengok wanita dekat atas ni baik tengok Wanita Bertudung, kerana mereka jauh lebih cantik

Reply

Imran Rahman March 19, 2012 at 9:07 pm

Cinju Bi Rain III..pilih sorang wat awek.

Reply

Cinju Bi Rain III March 19, 2012 at 10:46 pm

Wooooooo…kecut teloq tgk semua ni..

Reply

Imran Rahman March 19, 2012 at 9:07 pm

Cinju Bi Rain III..pilih sorang wat awek.

Reply

Cinju Bi Rain III March 19, 2012 at 10:46 pm

Wooooooo…kecut teloq tgk semua ni..

Reply

Dayang Arni Mohamad Johan March 22, 2012 at 1:56 am

macam ni body cikgu2 wanita Gapor kot baru student duduk diam je dalam kelas…erkkkkk..Rylena Roslan, Naths Shiba, Nur Laven Than, Elizabeth James, Shin Bei, Husnan Khufadli..

Reply

Dayang Arni Mohamad Johan March 22, 2012 at 1:56 am

macam ni body cikgu2 wanita Gapor kot baru student duduk diam je dalam kelas…erkkkkk..Rylena Roslan, Naths Shiba, Nur Laven Than, Elizabeth James, Shin Bei, Husnan Khufadli..

Reply

Aidah Farhana May 25, 2012 at 3:59 pm

edit

Reply

Aidah Farhana May 25, 2012 at 3:59 pm

edit

Reply

Amad Tupai May 29, 2012 at 6:42 pm

ori ke?

Reply

Amad Tupai May 29, 2012 at 6:42 pm

ori ke?

Reply

Mohamad Arif May 29, 2012 at 6:56 pm

edit ni..

Reply

Mohamad Arif May 29, 2012 at 6:56 pm

edit ni..

Reply

Ahmad Afnan June 3, 2012 at 7:21 am

mohong sangat~~~
hahahhahahaha

Reply

Ahmad Afnan June 3, 2012 at 7:21 am

mohong sangat~~~
hahahhahahaha

Reply

Azmin Zakaria June 6, 2012 at 12:37 am

pewh menyeram kan siOt..

Reply

Skuwl Gurlz June 21, 2012 at 2:48 pm

hahaha ,, mne dpt ?

Reply

Azmin Zakaria June 6, 2012 at 12:37 am

pewh menyeram kan siOt..

Reply

Skuwl Gurlz June 21, 2012 at 2:48 pm

hahaha ,, mne dpt ?

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Older Post:

Newer Post: