1 September 2011

Gambar Koleksi Kuih & Biskut Raya Yang Menggiurkan

Hari nie dah masuk hari ketiga kita menyambut Hari Raya Aidilfitri selepas menjalankan ibadah puasa bulan Ramadhan. Sempena Raya nie saya nak sajikan hidangan koleksi gambar kuih muih dan biskut raya untuk tatapan korang semua. 

Semua nampak menggiurkan terutamanya apabila habis raya nanti. Hehehe… Mesti sibuk cari dedak biskut jer nanti. Selamat Hari Raya Aidilfitri… 

Erkkk… Nie biskut apa pulak? Lain macam jer… heh!

Sumber : Google & http://clutzgallery.com






{ 17 comments… read them below or add one }

nizam ijam September 1, 2011 at 1:25 am

hahaha…yang last xpernah jumpa lagi..haha

Reply

Mr Rileks September 1, 2011 at 1:35 am

haha, tahun dpn leh buat kot…

Reply

Roti Telur September 1, 2011 at 1:29 am

selamat hari raya abg chooz..
ehmm semua nampak sedap,,tapi dah tak larat nak makan dah kuih raya ni..huhu..yang pasti kuih last sekali tu memang sedap :D

Reply

Mr Rileks September 1, 2011 at 1:35 am

selamat raya gak adik asyraf.. ekeke..
haha, xyah mkn, tgok jer dah sedap kot.. :D

Reply

ct September 1, 2011 at 10:42 am

Assalamualaikum.
selamat hari raya..moga raya kali ni memberi sinar kebahagiaan..AMIN..

p/s;dah lama x beri komen kat sini…sorry ya

Reply

aliza ahmad June 6, 2012 at 9:34 am

ada ke resepi biskut ratu hatiku

Reply

Jaja Azmi June 17, 2012 at 6:24 am

mcm2 ada

Reply

Jaja Azmi June 17, 2012 at 6:24 am

mcm2 ada

Reply

Eryka Picasa July 4, 2012 at 1:47 pm

cantik biskut2 tu…

Reply

Anna Hana July 5, 2012 at 4:05 am

nakkan resepi kuih raya yg mengiur tu.

Reply

Shikin Rizal July 10, 2012 at 8:07 am

semue sedap2 biskot tu…

Reply

Fatin Atiqah July 21, 2012 at 6:34 am

sdapnya..
i like it..

Reply

Sakdiah Mat Arus July 23, 2012 at 3:47 am

Sedapnya…..resepi xdak ka?

Reply

Hazris Metafora July 27, 2012 at 12:53 pm

pasti sedap… di bakar dgn kasih sayang.

Reply

Rahimah Ahmad July 29, 2012 at 1:50 pm

misti sedap kueh2 tu…

Reply

Wan Noor Aznum August 7, 2012 at 5:26 pm

sedapppppp….saya pun bisnes biskut makmur.

Reply

Wan Noor Aznum August 7, 2012 at 5:28 pm

banyak2…biskaut seluar dalam tu…tak sanggup nak telannnnn.

Reply

Leave a Comment

Older Post:

Newer Post: