29 August 2011

(Gambar) Wajah Artis Bollywood Tanpa Make Up

Siapa kat sini Kipas Susah Mati Bollywood? Mesti ada kan? Hehehe… Biasa kita lihat artis Bollywood yang cun-cun nie kat kaca televisyen memang lawa dan menggoda siapa saja yang melihatnya. Tapi, sebaliknya mereka nie taklah secantik Gadis Melayu bak kata Jamal Abdillah dalam lagu beliau. Mereka nie dalam televisyen nampak lawa sebab dengan make up dan kesan dari kamera jer.

Kali nie admin mengajak korang semua membongkar rahsia mereka apabila mereka tidak mengenakan sebarang make up ke wajah mereka dan korang nilailah sendiri. 

Rani Mukerjhee

Rani+Mukherjee+Without+Makeup+BollywoodGo

Vidya Balan

Vidya+Balan+Without+Makeup+BollywoodGo

Sushmita Sen & Urmila

Urmila+Matondkar+%26+Sushmita+Sen+Without+Makeup+BollywoodGo

Tanushree Dutta

Tanushree+Without+Makeup+BollywoodGo

Sushmita Sen

Sushmita+Sen++Without+Makeup+BollywoodGo

Priyanka Chopra

Priyanka+Chopra++Without+Makeup+BollywoodGo
Priyanka+Chopra++2+Without+Makeup+BollywoodGo

Preity Zinta

Priety+Zinta++Without+Makeup+BollywoodGo

Lara Dutta

Lara+Dutta+Without+Makeup+BollywoodGo

Katrina Kaif

Katrina+Kaif+Without+Makeup+BollywoodGo

Kareena Kapoor & Karishma Kapoor

Karishma+Kareena+Without+Makeup+BollywoodGo
Karishma+Kareena++2+Without+Makeup+BollywoodGo

Kajol

Kajol+Without+Makeup+BollywoodGo

Isha Kopikar

Isha+Kopikar+Without+Makeup+BollywoodGo

Esha Deol

Esha+Deol++Without+Makeup+BollywoodGo
Esha+Deol++2+Zinta++Without+Makeup+BollywoodGo

Deepika Padukone

Deepika+Padukone+Without+Makeup+BollywoodGo

Bipasha Basu

Bipasha+Basu++Without+Makeup+BollywoodGo

Amrita Arora Khan

Amrita+Arora+Without+Makeup+BollywoodGo

Amisha Patel

Amisha+Patel+Without+Makeup+BollywoodGo
Amisha+Patel+2+Without+Makeup+BollywoodGo

Aishwarya Rai Bachchan

Aishwarya+Rai+Without+Makeup+BollywoodGo
Aishwarya+Rai+2+Without+Makeup+BollywoodGo
Alahai Aishwarya Rai, Come to Papa Come! credit : www.bollywoodgo.com

Artis | OMG





{ 9 comments… read them below or add one }

shahroll photo August 29, 2011 at 3:53 am

Kuasa make-up memang power.. tertipu semuanya..

yours
SH

Reply

Mr Rileks August 29, 2011 at 4:16 am

betul bro… yg korea japan lg dahsyat, tggu jer entri terbaru nnt.. :)

Reply

Fakarepain August 30, 2011 at 4:16 pm

hudoh je diorang ni rpanya..hehe

Reply

Terbelog September 1, 2011 at 9:21 am

beza betul semua kan..

Reply

GacktCelop December 14, 2011 at 3:37 pm

Katrina Kaif ngan Preity Zinta tu sma je rupa…..pkai make up atau x ttap cun siottt…..

Reply

Asliza Hamzah May 31, 2012 at 5:29 pm

Mak aiii terserlah kepariyaan nya..huhuh Katrina Kaif je yg mmg dah cantik semula jadi…x make up pun lawa….

Reply

Asliza Hamzah May 31, 2012 at 5:29 pm

Mak aiii terserlah kepariyaan nya..huhuh Katrina Kaif je yg mmg dah cantik semula jadi…x make up pun lawa….

Reply

Echah Nurqaseh June 11, 2012 at 12:23 am

nampak mcm makcik2… nampak ngat cantik sbb makeup…

Reply

Echah Nurqaseh June 11, 2012 at 12:23 am

nampak mcm makcik2… nampak ngat cantik sbb makeup…

Reply

Leave a Comment

Older Post:

Newer Post: